[gtranslate]
[gtranslate]

FAQ

  1. Wat zijn de openingstijden van ‘Kop van de Haven’?

    • Wij zijn geopend van dinsdag tot en met zondag, van 12:00 tot 21:00 uur. Op maandagen zijn we gesloten.
  2. Kan ik online reserveren bij ‘Kop van de Haven’?

    • Ja, u kunt gemakkelijk online een reservering maken via onze website of door ons een e-mail te sturen.
  3. Biedt ‘Kop van de Haven’ cadeaubonnen aan?

    • Ja, wij bieden cadeaubonnen aan die u kunt aanschaffen voor elk gewenst bedrag. Een perfect geschenk voor liefhebbers van heerlijk eten en sfeervol dineren! Neem contact met ons op of bezoek ons om een cadeaubon aan te schaffen.
  4. Is er parkeergelegenheid beschikbaar bij ‘Kop van de Haven’?

    • Ja, we hebben een parkeerterrein waar gasten gratis kunnen parkeren.
  5. Kan ‘Kop van de Haven’ allergieën accommoderen?

    • Ja, wij kunnen rekening houden met de meeste allergieën. Informeer ons alstublieft vooraf over uw allergieën.
  6. Kan ik bij ‘Kop van de Haven’ terecht met een grote groep?

    • Ja, ‘Kop van de Haven’ verwelkomt graag grotere groepen voor allerlei gelegenheden. Wij adviseren om vooraf te reserveren zodat we de beste service en een comfortabele zitplaatsindeling kunnen garanderen. Voor groepsreserveringen en speciale arrangementen kunt u direct contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken.
  7. Is ‘Kop van de Haven’ toegankelijk voor rolstoelgebruikers?

    • Ja, ons restaurant is volledig toegankelijk voor rolstoelgebruikers.
  8. Kan ik een privé-evenement organiseren bij ‘Kop van de Haven’?

    • Zeker, wij bieden faciliteiten voor privé-evenementen en feesten. Neem contact met ons op voor meer informatie en reserveringen.
  9. Heeft ‘Kop van de Haven’ een buitenterras?

    • Ja, we hebben een prachtig terras met uitzicht op de haven waar u van uw maaltijd kunt genieten.
  10. Biedt ‘Kop van de Haven’ take-away of bezorgdiensten?

    • Wij bieden take-away opties. Bekijk onze website of neem contact met ons op voor meer details.